• Utama
  • KORPORAT
  • Profil Jabatan
  • Piagam Pelanggan

Piagam Pelanggan PPANPk

1.1 Menyediakan dan memberikan perkhidmatan mengikut jadual yang telah ditetapkan

1.2 Menyediakan koleksi Perpustakaan sselaras dengan Dasar Pengurusan Pembangunan Koleksi

1.3 Memproses koleksi perpustakaan berdasarkan peraturan dan piawaian yang telah ditetapkan dalam tempoh 40 hari selepas bahan diterima

1.4 Memproses keahlian perpustakaan dalam masa 5 minit selepas permohonan yang lengkap diterima

1.5 Memproses pinjaman bahan dalam masa 3 minit selepas permohonan diterima

1.6 Memproses pemulangan bahan dalam masa 5 minit selepas bahan diterima

1.7 Membantu menyelesaikan pertanyaan rujukan dalam tempoh antara 10 minit hingga 4 jam mengikut keperluan pengguna

1.8 Memastikan prasarana Teknologi Maklumat dan komunikasi (ICT) dapat digunakan secara optimum sepanjang waktu perkhidmatan perpustakaan dan

1.9 Merancang, mengurus dan melaksanakan aktiviti Gerakan Literasi dan Galak Guna Perpustakaan mengikut jadual yang telah ditetapkan

.
.
.
.
Kod QR
Scan Kod QR pada telefon pintar anda untuk versi mudah alih.